ZWROT ZWYKŁY:
Dajemy Ci aż 14 dni na wymianę produktu.

PRODUKT USZKODZONY / WADLIWY / NIEPRAWIDŁOWY
W przypadku otrzymania produktu z wadą fabryczną, uszkodzeniem lub niezgodnego z zamówieniem, należy skontaktować się z nami drogą mailową na adres kontakt@superpadel.pl w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania przesyłki.

Konieczne jest przesłanie nam zdjęcia w wysokiej rozdzielczości przedstawiającego uszkodzony, wadliwy lub nieprawidłowy produkt oraz zachowanie tego produktu w celu realizacji zwrotu.

Wskażemy Ci dalszą procedurę zwrotu. Towar musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu i w nienaruszonym stanie.

Nie przyjmujemy zwrotów ani wymian produktów używanych lub modyfikowanych.

Po otrzymaniu towaru i potwierdzeniu jego stanu, dokonamy zwrotu odpowiedniej kwoty przy użyciu metody płatności zastosowanej przy zamówieniu lub wymienimy produkt na nowy, pełnowartościowy egzemplarz.